مدت زمان ارسال و تحویل کالا

 

دی اس شاپ در کلان شهر تهران و برخی از شهرهای پرجمعیت ایران اقدام به تحویل فوری سفارشات نموده است.

سفارشات شما طبق شرایط زیر پس از گذشت 24 ساعت کاری تحویل خواهند شد :

کالای خریداری شده در انبار دی اس شاپ موجود باشد.

در غیر اینصورت زمان ارسال کالا از انبار مرکزی به انبار دی اس شاپ به زمان ارسال اضافه خواهد شد.

شهرهایی که شما میتوانید سفارش خود را با تیپاکس دریافت کنید;

تهران ، کرج ، اصفهان، تبریز، کرمانشاه، قم، یزد، قزوین، زنجان، اردبیل، گرگان، ارومیه، اراک، خرم آباد، مشهد، اهواز، شیراز، کرمان، بندرعباس، زاهدان، رشت ، نوشهر، بابل ، همدان هستید ;

سفارش شما با تیپاکس تحویل شما میشود.

در شرایط ویژه مانند جشنواره‌ها یا روزهای شلوغ و پرازدحام مانند اسفند ماه، برحسب روش و محل دریافت سفارش، زمان ارسال متفاوت است و امکان دارد، طبق رویه‌های اعلام شده ، صورت نگیرد.

– اگر کالای شما جزء کالاهای سنگین باشد روش حمل از طریق باربری صورت میگیرد .

– باربری تنها مسئول تحویل سفارش است و باز کردن جعبه و نصب کالاهایی که باید توسط نصاب شرکت مربوط راه اندازی شوند (مانند تلویزیون، ماشین لباسشویی و نظیر آن) تنها باید توسط نصاب مجاز انجام شود. برای این منظور لازم است خریدار با شرکت مربوط یا نمایندگی مجاز آن تماس بگیرد. در غیر این صورت امکان استفاده از هرگونه گارانتی یا خدمات پس از فروش از بین خواهد رفت.
– روش باربری تنها ویژه کالاهای بزرگ است و در صورت انتخاب برای سایر کالاها، روش ارسال تغییر پیدا خواهد کرد و حداقل 2 روز تحویل سفارش را به تعویق خواهد انداخت.

سفارشات باربری بین 3 تا 5 روز کاری تحویل خواهد شد. “این مدت در ایام پر ترافیک کاری مانند پایان سال ممکن است افزایش یابد.”

دفترها و هزینه باربری به این شرح است:

شهرهای تحت پوشش (و شهرهای نزدیک به آنها):

آبادان – آباده – ابهر – ابیک – آذرشهر – اراک – آران بیدگل – اردبیل – اردکان – یزد – ارومیه – آزادشهر – ازنا – اسالم – آستارا – آستانه اشرفیه – استهبان – اسدآباد – اسفراین – اسلام آباد غرب – آشخانه – اصفهان – آق قلا – اقلید – الشتر – الیگودرز – آمل – املش – امیرکلا – اندیکا – اندیمشک – اهر – اهرم – اهواز – اوز – ایرانشهر – ایلام – بابل – بابلسر – بانه – بجنورد – برازجان – بردسکن – بروجرد – بستان آباد – بستک – بم – بناب – بندرترکمن – بندر دیلم – بندر عباس – بندرانزلی – بندرکیاشهر – بندرگز – بهبهان – بهشهر – بوشهر – بوکان – بیجار – بیرجند – پارس آباد – پارسیان – پره سر – پیرانشهر – پیله سوار – تاکستان – تالش(هشتپر) – تبریز – تربت حیدریه – تکاب – تنکابن – جاجرم – جلفا – جوانرود – جویبار – چابکسر – چالوس – جیرفت – جم – خمام – جهرم – خدابنده – خرم آباد – خرمدره – خرمشهر – خشکبیجار – خمین – خنج – خواف – خورموج – خوی – داراب – دامغان – دورود – دزفول – دهدشت – دهگلان – دیر – دیواندره – رامسر – رحیم آباد – رستم آباد – رشت – رضوانشهر – رفسنجان – روانسر – رودان – رودبار – رودسر – زاهدان – زرند – زنجان – ساری – سبزوار – سراب – سرعین – سعادت شهر – سقز – سلماس – سلمانشهر – سمنان – سنگر – سنندج – سیاهکل – سیرجان – شاهرود – شاهین دژ – شبستر – سردشت – شفت – شهربابک – شهرکرد – شوش دانیال – شوشتر – شیراز – شیروان – صوفیان – صومعه سرا – طبس – عجب شیر – عسلویه – علی آباد – فردوس – فریدونکنار – فسا – فیروزآباد – قائمشهر – قائن – قائنات – قره ضیاالدین – قروه – قزوین – قشم – قم – قوچان – قیر و کارزین – کازرون – کاشان – کاشمر – کاکی – کرامش – کرج – کردکوی – کرمان – – کرمانشاه – کرمی – کلاچای – کلاله – کله دار – کنگاور – کهنوج – کوچصفهان – کنگان – کوهدشت – کیش – گالکیش – گچساران – گرگان – گلپایگان – گلوگاه – گناباد – گناوه – گنبد – لار – لالی – لامرد – لاهیجان – لشت – نشا – لنگرود – لوشان – ماسال و شاندرمن – ماکو – محمود آباد – محلات – مراغه – مرند – مرودشت – مریوان – مسجد سلیمان – مشکین شهر – مشه (کوشان راه) – ملایر – ملکان – منجیل – مهاباد – مهر – میاندواب – میانه – میبد – میناب – مینودشت – نجف آباد – نقده – نکا – نمین – نهاوند – نورآباد – نورآباد فارس – نور و رویان – نوشهر- نی ریز – نیشابور – نیم ور – هادی شهر – هشتگرد – همدان – هومن – یاسوج – یزد

رویه های بازگردانی کالا

 

در صورت داشتن هرگونه مغایرت محصول ارسال شده با کالای ثبتی داخل فاکتور ،

از باز کردن پلمپ و استفاده محصول خودداری فرمایید و در اولین فرصت با کارشناسان فروش ما ارتباط برقرار کرده

و با اعلام شماره فاکتور و سفارش خود برای فراهم سازی روند بازگردانی محصول و تعویض آن با نمونه سفارش داده شده همکاری لازم را مبذول نمایید

توجه: جهت رسیدگی به درخواست، ذکر شماره پیگیری سفارش در هر یک از روش‌های بالا الزامی است.

تعویض محصول

خدمات پس از فروش و ضمانت

 

کلیه محصولات فروشگاه دی اس دارای ضمانت اصالت کالا و گارانتی معتبر شرکت ارائه دهنده محصول میباشد و به هیچ عنوان کالایی بدون گارانتی ارائه نخواهد شد .

کلیه کالاها از تاریخ فاکتور صادر شده مشمول گارانتی میشوند.

بندهای شامل گارانتی :

  1. عدم تخطی از الزامات مربوط به محدوده دمایی و ولتاژی مشخص شده.
  2. رعایت نوع کاربرد مشخص شده برای چراغ ها
  3. استفاده از منبع نور مناسب و مشخص شده.
  4. در مدت ضمانت چنانچه قطعه جدیدی جایگزین قطعه قدیمی در محصولات فرانورگستر جنوب گردد این قطعه جدید تحت شرایط ضمانت، جایگزین قطعه معیوب میشود.
  5. در صورت خرابی ماژول / درایور چراغ های LED ، با توجه به تغییرات مستمر تکنولوژی این ، قطعات شرکت فرانورگستر جنوب در صورت احراز شرایط نهائی میتواند بر اساس آخرین قطعاتی که در محصولات مشابه استفاده میگردد بنا به تشخیص کارشناسی خود نسبت به جایگزینی قطعات اقدام نماید
  6. در صورت بروز خرابی چراغها مشتری موظف است ظرف مدت ۳۰ روز از بروز خرابی موضوع را به واحد خدمات پس از فروش اعلام نماید.
  7. در صورت احراز شرایط ضمانت بنا به تشخیص به یکی از روشهای مراجعه به محل مشتری ارسال چراغ به نمایندگی یا کارخانه تعویض محصول و یا تامین قطعه؛ مشکل مشتری بر طرف می.گردد در صورتیکه امکان تعمیرات به روشهای فوق امکانپذیر نباشد چراغ با همان نوع یا مدل مشابه آن جایگزین و یا قیمت فاکتور شده چراغ به مشتری مسترد می گردد.

 

شرایط ابطال ضمانت نامه

 

  1. این ضمانت نامه شامل استارتر ،خازن ،باتری شیشه انواع لامپها به عنوان منبع نور به استثنای (LED و سایر قطعات مصرفی نمی گردد.
  2. این ضمانت شامل خرابی های ناشی از صاعقه نوسانات شبکه برق یا شوکهای الکتریکی شکستگی و ضرب دیدگی چراغ و قطعات و همچنین شامل شرایط الکتریکی و محیطی مغایر با موارد مندرج در دستور العمل نصب و بهره برداری چراغ نمی گردد.
  3. کلیه عیوب و خرابی ناشی از حمل و نقل کالا مشمول ضمانت نمی گردد.
  4. ضمانت چراغی که لیبل نشانه گذاری آن مخدوش شده باشد از درجه اعتبار ساقط است.
  5. هر گونه دستکاری در چراغ از قبیل تغییر در ساختار یا قطعات و غیره… چراغ را از شمول ضمانت خارج می کند.
  6. هرگونه سهل انگاری خریدار در حفظ و نگهداری درست چراغ که موجب عیب گردد یعنی عدم رعایت شرایط مندرج در دستور العمل نصب و بهره برداری چراغ ضمانت را از درجه اعتبار ساقط می سازد.
  7. ضمانت شامل هزینه های باز کردن چراغ از محل نصب و نصب مجدد آن و همچنین هزینههای بالابر و سایر هزینه های مرتبط با این موضوع نمی گردد.
  8. هزینه ایاب و ذهاب مراجعۀ کارشناس و یا سرویس کار به محل مشتری و یا هزینه ارسال و دریافت چراغ و قطعات بر عهده خود مشتری می باشد.
  9. درصورتیکه خرابی چراغها در اثر حوادث و بلایای طبیعی مثل سیل، زلزله و سوانح و یا حوادث غیر قابل پیش بینی مانند جنگ و… باشد، شامل ضمانت نمی شود.